Aamu, aurinko, aamiainen... Täydellinen aloitus päivälle.

Oma aamuni alkaa aina sitruunavedellä ja runsaalla aamupalalla. Nuorempana jätin aamupalan usein syömättä, mutta kisoihin valmistautuessani opin syömään aamupalan joka päivä. Siitä lähtien olen joka aamu herännyt nälkä kurnien ja aamupala uppoaa heittämällä.


Tyypillinen aamiaiseni:

rahkaa, marjoja, lesitiiniä
turkkilaista kahvia
vettä
kaurapuuroa, mehukeittoa

Ajattelin tänään tehdä ensimmäisen outfit -postaukseni. Rakastan vaatteita! Olen aina rakastanut! Välillä mietin, kuinka hurjasti minun tulisi shoppailtua, jos rahaa olisi yllin kyllin käytettävissä. Tuleva vauva on jarrutellut vaateostoksia, sillä pikkuihminen on uusi menoeränsä, eikä mielestäni ole edes kannattavaa ostella mielettömästi äitiysvaatteita. Muutamat mammapöksyt ostin, mutta muuten koko raskauden olen käyttänyt normaaleja naisten vaatteita. Onnekseni oversized ja väljät mallit ovat vahvasti kauden trendejä.


Neuleet ovat parasta syksyssä. Tämä kermainen ihanuus sietää vauvavatsan helposti ja taskut ovat ihana yksityiskohta. Edes raskaus ei ole saanut minua köpöttelemään ilman korkoja. 

Neule, Vero Moda
Nilkkapituiset Bootsit, H&M
MAMa Treggingsit, H&M

Aurinkoista aamua kaikille! <3